"Kami ceritakan kepadamu (wahai Muhammad) perihal mereka dengan benar; sesungguhnya mereka itu orang-orang muda yang beriman kepada Tuhan mereka, dan kami tambahi mereka dengan hidayah petunjuk."

"Dan Kami kuatkan hati mereka (dengan kesabaran dan keberanian), semasa mereka bangun (menegaskan tauhid) lalu berkata: "Tuhan kami ialah Tuhan yang mencipta dan mentadbirkan langit dan bumi; kami tidak sekali-kali akan menyembah Tuhan yang lain dari padanya; jika kami menyembah yang lainnya bermakna kami memperkatakan dan mengakui sesuatu yang jauh dari kebenaran."

al kahf,13 & 14


Apabila pemerintah mereka tidak memerintah mengikut Kitabullah, ketahuilah bahawa Allah SWT akan pecah-belahkan mereka dan menjadikan mereka berbalahan sesama mereka.”;- (Riwayat Ibn Majah, Kitab al-Fitan (Hadith 4019), 2/ 1332).

KAMI DENGAR DAN KAMI TAAT

PALESTINE FOREVER

PALESTINE FOREVER

JOM SERTAI FACEBOOK HARAKAHDAILY

JOM SERTAI FACEBOOK HARAKAHDAILY
KLIK TERUS KE FACEBOOK

Khamis, November 19, 2009

UMNO MEMANG PENGKHIANAT BANGSA!!!-AZMAN SHAPAWI


TELUK INTAN, 16 November - UMNO semakin menyerlah pengkhianatan kepada bangsa Melayu ekoran daipada isu wang ihsan Kelantan. Demikian dinyatakan oleh Timbalan Ketua Dewan Pemuda PAS Pusat, Ustaz Azman Shapawi dalam ceramahnya.

"Kerajaan Pusat BN sanggup menjadi Thailand yang beratus kilometer jaraknya sebagai tempat penyaluran minyak daripada mendaratkannya ke Kelantan yang jelas mempunyai penduduk majoritinya orang Melayu, " kata beliau.

"Ini juga merupakan satu lagi contoh demokrasi UMNO/BN daripada banyak lagi demokrasi versi UMNO/BN sebelum ini," tambah beliau.
Ustaz Azman Shapawi melekatkan pelekat Orang Muda Geng Kita pda salah sebuah motorsikal pemuda.

Sebelum itu beliau, telah melancarkan Kempen Orang Muda Geng Kita peringkat Dewan Pemuda PAS Kawasan Teluk Intan.

Beliau berharap golongan muda akan menjadi golongan yang mampu mengubah suasana bercelaru di negara ini dengan menyokong PAS dan Pakatan Rakyat.

"Sokongan anda amat penting demi kelangsungan hidup rakyat negara ini," jelas beliau lagi.


Ketua Pemuda PAS Teluk Intan, Ustaz Abdul Fattah turut melekatkan pelekat pada motorsikal.

Dalam pelancaran tersebut Ustaz Azman Shapawi sempat meluang sedikit masa melekatkan beberapa pelekat Orang Muda Geng Kita pada beberapa buah motor pemuda. Turut serta ialah Ketua Dewan Pemuda PAS Kawasan Teluk Intan, Ustaz Abdul Fattah Awang.

Dalam majlis yang sama, Timbalan Pesuruhjaya PAS Perak, Ustaz Mustafa Shaari menyatakan bahawa usaha menuntut pembubaran DUN akan terus dilakukan.

"Usaha ini amat penting demi mengembalikan semula hak kepada rakyat yang sebelum ini telah memilih PR sebagai kerajaan bagi negeri Perak namun telah dirampas secara zalim oleh UMNO/BN," jelas beliau. Turut menyampaikan ucapan ialah Sdr. Haji Azhar Rafaie dan Sdr. Surianarayanan.

Turut hadir dalam majlis ceramah ialah ADUN Changkat Jong YB Haji Mohd. Anuar Sudin, YDP PAS Teluk Intan Ustaz Haji Ismail Che Nik, Pengerusi Kelab Penyokong PAS Perak Sdr. Surianayaranan dan pimpinan PAS Kawasan serta Pemuda Kawasan. Majlis ceramah telah diadakan di Markaz PAS Kg. Selabak.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ulasan anda akan dipantau,apa sahaja ulasan anda ianya bukan tanggungjawab pemilik blog,terima kasih kerana berani memberikan ulasan.

GILA BOLA!