"Kami ceritakan kepadamu (wahai Muhammad) perihal mereka dengan benar; sesungguhnya mereka itu orang-orang muda yang beriman kepada Tuhan mereka, dan kami tambahi mereka dengan hidayah petunjuk."

"Dan Kami kuatkan hati mereka (dengan kesabaran dan keberanian), semasa mereka bangun (menegaskan tauhid) lalu berkata: "Tuhan kami ialah Tuhan yang mencipta dan mentadbirkan langit dan bumi; kami tidak sekali-kali akan menyembah Tuhan yang lain dari padanya; jika kami menyembah yang lainnya bermakna kami memperkatakan dan mengakui sesuatu yang jauh dari kebenaran."

al kahf,13 & 14


Apabila pemerintah mereka tidak memerintah mengikut Kitabullah, ketahuilah bahawa Allah SWT akan pecah-belahkan mereka dan menjadikan mereka berbalahan sesama mereka.”;- (Riwayat Ibn Majah, Kitab al-Fitan (Hadith 4019), 2/ 1332).

KAMI DENGAR DAN KAMI TAAT

PALESTINE FOREVER

PALESTINE FOREVER

JOM SERTAI FACEBOOK HARAKAHDAILY

JOM SERTAI FACEBOOK HARAKAHDAILY
KLIK TERUS KE FACEBOOK

Jumaat, Mac 05, 2010

Laman web Muhyiddin Masih Tidak Berfungsi Setelah Seminggu Digodam

Laman rasmi Timbalan Presiden Umno/BN, Muhyiddin Yassin yang 'hilang' semenjak awal bulan ini yang dipercayai akibat serangan kumpulan-kumpulan Najib masih tidak dapat diakses.


Laman sesawang Timbalan Perdana Menteri itu, http://www.my-malaysia.com.my// hanya tertera 'Not Available!' apabila dibuka.

Difahamkan, serangan itu berpunca hasil strategi Muhyiddin yang dilihat bertentangan dengan dasar 1Malaysia yang diperkenalkan Najib.

Sejak menjadi Timbalan Najib, Muhyiddin dilihat lebih kepada pro perkauman dengan laungan dan slogan Melayu berbanding slogan Najib 1Malaysia.

Ini terbukti apabila Muhyiddin pernah menyerang Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim yang dilabelkannya sebagai pengkhianat Melayu walaupun sebenarnya Anwar jelas banyak memajukan orang Melayu sepanjang menjawat pelbagai jawatan menteri sebelum ini.

Berbanding Muhyiddin, semasa beliau bergelar Menteri Besar Johor, beliau didakwa menjual sejumlah besar tanah Orang Melayu kepada orang asing.

Laman sesawang Muhyiddin itu dengan temanya, MY Malaysia jelas mahu mencabar dan menidakkan slogan 1Malaysia.

Terdahulu, Ahli Parlimen (MP) Ipoh Timur, Lim Kit Siang menyifatkan Muhyiddin tidak menyokong 1Malaysia yang diperkenalkan oleh bosnya, Najib Razak.

Malah, laman sesawang Muhyiddin tidak bertemakan 1Malaysia apabila memilih tema ‘My Malaysia’ yang maksudnya cukup berbeza dengan tema Najib yang mahukan satu Malaysia dan bukannya Malaysia Saya.

‘Hilangnya’, laman sesawang Muhyiddin itu di dunia maya adalah kali kedua apabila blognya yang terdahulu, http://suaramuhyiddin.blogspot.com/ turut ditutup sehingga kini.

Mengulas isu itu, ahli Majlis Pimpinan Tertinggi (MPT) PKR, Badrul Hisham Shahrin berkata, inilah budaya pemimpin Umno dan BN selama ini yang lebih mementingkan perut, pangkat dan habuan duniawi berbanding memikirkan janji-janji pilihanraya yang selama ini gagal ditunaikan.

Menurut Ketua Cabang PKR Rembau itu, walaupun media pengampu mereka cuba menutup isu itu, namun beliau yakin dengan ledakan info maya, rakyat akhirnya pasti mengetahui pergolakan sebenar antara kem Najib lawan kem Muhyiddin.

“Akhirnya yang akan rugi ialah rakyat, kerana harga barang terus melambung tinggi, keselamatan negara terus terancam selain peningkatan kadar jenayah cukup membimbangkan,” katanya kepada erapakatan.com ketika dihubungi.

-erapakatan-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ulasan anda akan dipantau,apa sahaja ulasan anda ianya bukan tanggungjawab pemilik blog,terima kasih kerana berani memberikan ulasan.

GILA BOLA!