"Kami ceritakan kepadamu (wahai Muhammad) perihal mereka dengan benar; sesungguhnya mereka itu orang-orang muda yang beriman kepada Tuhan mereka, dan kami tambahi mereka dengan hidayah petunjuk."

"Dan Kami kuatkan hati mereka (dengan kesabaran dan keberanian), semasa mereka bangun (menegaskan tauhid) lalu berkata: "Tuhan kami ialah Tuhan yang mencipta dan mentadbirkan langit dan bumi; kami tidak sekali-kali akan menyembah Tuhan yang lain dari padanya; jika kami menyembah yang lainnya bermakna kami memperkatakan dan mengakui sesuatu yang jauh dari kebenaran."

al kahf,13 & 14


Apabila pemerintah mereka tidak memerintah mengikut Kitabullah, ketahuilah bahawa Allah SWT akan pecah-belahkan mereka dan menjadikan mereka berbalahan sesama mereka.”;- (Riwayat Ibn Majah, Kitab al-Fitan (Hadith 4019), 2/ 1332).

KAMI DENGAR DAN KAMI TAAT

PALESTINE FOREVER

PALESTINE FOREVER

JOM SERTAI FACEBOOK HARAKAHDAILY

JOM SERTAI FACEBOOK HARAKAHDAILY
KLIK TERUS KE FACEBOOK

Ahad, Julai 10, 2011

ANJING - ANJING BN BERTINDAK ALA ZIONISME. SATU KESERONOKKAN PARA ANJING UNTUK KERAJAAN NAJIB!!!




DPPK PARIT

5 ulasan:

  1. Tidak kira lah BN,dan PAS, semuanya sama.. tidak perlulah kite terpekik terlolong megatakan anjing ke babi kpd sesiapa.. Politik Malaysia ni semuanya kotor seperti sampah dan najis.. memecah belahkan saudara2 seagama kpd pelbagai puak dalam politik. seperti apa yg berlaku dlm demo BERSIH 2011 semalam?? apa yg kita dapat?? org2 kafir bertepuk tgn tgk umt melayu Islam berbalah sesama saudaranya sendiri..

    Dan knp kite di ajak berkumpul di SOGO,Masjid Kampung Baru dan sekitar Dewan Bandaraya Kuala Lumpur? knp DAP dan Hindraf x hantar beribu2 org berkumpul di tokong2 , kuil, petaling stret, dan batu cave?? renung dan fikirlah kite sedang dipergunakan oleh org2 kafir yg bijak pandai meggunakan psikologi dan tgn ghaib utk memecah belahkan umat melayu Islam dalam pergerakan Rahsia Dajjal (<>) "Simbol Mata Dajjal PKR kebetulan atau memang sudah dirancang???"..

    Saudara-saudaraku, SOGO,Masjid Kampung Baru dan sekitar Dewan Bandaraya Kuala Lumpur adalah tempat lepak umat Melayu Islam. Lihat, masjid Kampung Baru ada dalam senarai.Mengapa mahu berkumpul di masjid,tidak di gereja atau tokong?Penganjurnya ialah non-muslim yang terang2 memusuhi Islam.Mengapa gunakan masjid?INI ADALAH UNTUK MENGUMPULKAN SEGELINTIR MELAYU-MELAYU BODOH BAGI TUJUAN DIPERGUNAKAN.Mengapa berkumpul di SOGO,bukan di Low Yatt atau Bukit Bintang?Sebab SOGO dan sekitarnya tempat biasa orang Melayu membeli belah dan 'hang out'.Sekali lagi ADALAH UNTUK MENGUMPULKAN SEGELINTIR MELAYU-MELAYU BODOH BAGI TUJUAN DIPERGUNAKAN.Mengapa di kawasan Dewan Bandaraya Kuala Lumpur,bukan di depan Berjaya Times Square?Why?Why my brothers?

    PAS dan UMNO perlu belajar dan mengenali perancangan musuh-musuh Islam.Jika kamu semua mahu berpecah belah,silakan.. Namun datanglah masjid untuk solat berjemaah bersama2. Rapatkan saf anda. Lambat laun Allah Yang Maha Pengasih akan menyatukan hati-hati anda.Anda semua adalah bersaudara.

    inilah taktik Dajjal, zionis dan syaitan untuk memecah belahkan saudara2 seagama kita.. Islam Akan bangkit dari arah Timur..

    Peace No war saudara...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Padam
    2. Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya. BUKA BLOG MBAH RAWA GUMPALA

      Padam
  2. KPD NAMA TIADA,

    INILAH PERJUANGAN,KALAU KAMU SENANG DENGAN UMNO/BN SEHINGGA KAMU RASA KESUSAHAN ITU SALAH,TERUSKAN IDEALOGI KAMU ITU,ISLAM DAN PERJUANGAN MMG BEGINI,DEMI MENYELAMATKAN PEMERINTAH,MAKA CARA BEGINI(GUNAKAN PSUKAN KESELAMATAN) DIRASAKAN SELAMAT,MASANYA AKAN TIBA DI MANA,KEZALIMAN PEMERINTAH AKAN HANCUR....HOSNI YG KUAT PUN TAK MMPU MENAHAN KEMARAHAN RAKYATNYA SENDIRI.

    ANJING2 HANYALAH KIASAN KPD SIKAP POLIS PADA HARI ITU,BUKAN SEMUA POLIS JAHAT,ADA YG SGT BAIK NAMUN KEPALA POLIS PADA HARI NI PUN TTP MENCINTAI PEMERINTAH.TERIMA KSIH KERANA SENSITIF DENGAN TAJUK ..IANYA MMG LUAHAN YG TERPENDAM,JIKA DI PULAU PINANG UMNO/PERKASA BOLEH BERLAGAK DEMO MEREKA DISAMBUT LEMBUT,HARI INI MEREKA MENDAPAT PELUANG YG SAMA,SEKURANG2NYA ADA SEDIKIT PERSAMAAN(RASA PEMEDIH MATA DAN WATER CANON)

    BalasPadam

ulasan anda akan dipantau,apa sahaja ulasan anda ianya bukan tanggungjawab pemilik blog,terima kasih kerana berani memberikan ulasan.

GILA BOLA!