"Kami ceritakan kepadamu (wahai Muhammad) perihal mereka dengan benar; sesungguhnya mereka itu orang-orang muda yang beriman kepada Tuhan mereka, dan kami tambahi mereka dengan hidayah petunjuk."

"Dan Kami kuatkan hati mereka (dengan kesabaran dan keberanian), semasa mereka bangun (menegaskan tauhid) lalu berkata: "Tuhan kami ialah Tuhan yang mencipta dan mentadbirkan langit dan bumi; kami tidak sekali-kali akan menyembah Tuhan yang lain dari padanya; jika kami menyembah yang lainnya bermakna kami memperkatakan dan mengakui sesuatu yang jauh dari kebenaran."

al kahf,13 & 14


Apabila pemerintah mereka tidak memerintah mengikut Kitabullah, ketahuilah bahawa Allah SWT akan pecah-belahkan mereka dan menjadikan mereka berbalahan sesama mereka.”;- (Riwayat Ibn Majah, Kitab al-Fitan (Hadith 4019), 2/ 1332).

KAMI DENGAR DAN KAMI TAAT

PALESTINE FOREVER

PALESTINE FOREVER

JOM SERTAI FACEBOOK HARAKAHDAILY

JOM SERTAI FACEBOOK HARAKAHDAILY
KLIK TERUS KE FACEBOOK

Khamis, Ogos 26, 2010

KAFIR HARBI LAWAN ISLAM, MELAYU HARBI BERNAMA UMNO


Ketua penerangan Pemuda UMNO ini tidak berwajah melayu, tapi dakwanya melayu

utusan meroyan melaporkan;

KUALA LUMPUR 25 Ogos - Tindakan Dewan Pemuda Pas Pusat yang mempertahan khatib jemputan, Zakaria Ahmad mengenai doa yang dibacakan dalam khutbah Jumaat di beberapa masjid di Pulau Pinang merupakan pendirian kolot parti itu.

Ketua Penerangan Pemuda UMNO, Datuk Seri Reezal Merican Naina Merican berkata, tindakan Pemuda Pas tersebut hanya akan menyebabkan agama Islam terus dipandang mudah dan diperlekeh oleh masyarakat luar. [sila klik]

komen;

UMNO bukan sekadar tipu melayu, tetapi kini sudah sampai satu tahap yang sungguh kritikal, iaitu mula hendak membohongi agama.

Di mana salahnya mendoakan hidayah terhadap Ketua Menteri pulau Pinang yang dilakukan oleh Khatib, ustaz Zakaria Ahmad. Sama ada atas mimbar atau tidak?

Nama yang dipertuan Agong hendak disebut atau tidak, ia tidak memberi sebarang kecacatan kepada islam sedikit pun. Khalifah islam yang empat, Abu bakar As-Siddiq, Umar bin Al-Khattab, Usman bin Affan dan Ali bin Talib, tidak pernah marah pun kepada mana-mana khatib yang tidak pernah mendoakan mereka di atas mimbar.

Sikap UMNO ini, lebih kepada hendak mengampu, bukan untuk menyatakan keikhlasan mereka terhadap yang dipertuan Agong. Jika ini keadaan UMNO, adalah layak parti itu di lempar dengan pasir.

sabda nabi SAW;

ارم التراب علي المداحين

maksudnya;
"lempar tanah terhadap kaki mengampu"

pada UMNO, mendoakan agar orang bukan Islam memeluk islam merupakan kolot. dengan maksud, UMNO amat rela dan bangga jika Lim guan Eng kekal dalam keadaan tidak Islam.

Jika nabi SAW melihat, salah seorang dari dua umar [umar bin Al-Khattab dan Amru bin Hisyam atau dikenali Abu Jahal] masuk islam akan menyebabkan Islam akan digeruni, maka keadaan yang sama juga dilihat oleh Khatib, Ustaz Zakaria Ahmad dengan keislaman Lim Guan Eng.

Dengan keislaman Umar bin Al-Khattab ekoran keberkatan doa Nabi SAW itu, menyebabkan kafir Quraish takut dan gentar terhadap Islam, maka keadaan yang sama juga sedang menimpa 'kafir Quraish malaysia' yang bernama UMNO dengan keislaman seorang pemimpin politik yang bernama Lim Guan Eng.

"wah... nampaknya semakin teserlah penolakan UMNO terhadap Islam.. nampaknya amat relevan bahawa UMNO digelar MELAYU HARBI"

sekian

Wallahu 'Alam

Al-Bakistani


- Sri Indah [b] Sg Buloh
26 Ogos 2010 * 3:40 Pagi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ulasan anda akan dipantau,apa sahaja ulasan anda ianya bukan tanggungjawab pemilik blog,terima kasih kerana berani memberikan ulasan.

GILA BOLA!