"Kami ceritakan kepadamu (wahai Muhammad) perihal mereka dengan benar; sesungguhnya mereka itu orang-orang muda yang beriman kepada Tuhan mereka, dan kami tambahi mereka dengan hidayah petunjuk."

"Dan Kami kuatkan hati mereka (dengan kesabaran dan keberanian), semasa mereka bangun (menegaskan tauhid) lalu berkata: "Tuhan kami ialah Tuhan yang mencipta dan mentadbirkan langit dan bumi; kami tidak sekali-kali akan menyembah Tuhan yang lain dari padanya; jika kami menyembah yang lainnya bermakna kami memperkatakan dan mengakui sesuatu yang jauh dari kebenaran."

al kahf,13 & 14


Apabila pemerintah mereka tidak memerintah mengikut Kitabullah, ketahuilah bahawa Allah SWT akan pecah-belahkan mereka dan menjadikan mereka berbalahan sesama mereka.”;- (Riwayat Ibn Majah, Kitab al-Fitan (Hadith 4019), 2/ 1332).

KAMI DENGAR DAN KAMI TAAT

PALESTINE FOREVER

PALESTINE FOREVER

JOM SERTAI FACEBOOK HARAKAHDAILY

JOM SERTAI FACEBOOK HARAKAHDAILY
KLIK TERUS KE FACEBOOK

Sabtu, September 18, 2010

FAIZAL LENTENG KELUAR PKR

Bekas Exco PKR Perak hari ini dengan bangganya telah mengumumkan secara rasmi,keluar dari PKR.Seperti biasa,Exco yang dimaksudkan ini keluar beramai-ramai sebagai satu tanda protes kononnya terhadap kepimpinan PKR sekarang.

Alasan yang mereka gunakan seperti biasa,PKR sudah hilang hala tuju mereka dan mereka yang keluar ini pula menyangkakan mereka di pihak yang benar apabila secara mudah termakan dengan pujukan rayuan 'broker katak' dari UMNO.

Exco ini sebelumnya pernah meletakkan semua jawatannya dalam PKR,cuma perbezaannya kali ini,beliau keluar dari parti yang didukungnya sejak krisis Anwar - Mahathir(1999)

Sudah menjadi trend dalam ahli PKR sekarang,asal tidak puas hati pada kepimpinan,keluar parti.Seolah-olah perjuangan parti mereka tidak ada langsung sifat amanah dan tanggungjawab.

UMNO pastinya gembira sakan dengan keputusan bekas ahli PKR itu.Sedikit sebanyak,nasihat APCO menjadi dalam perancangan jahat mereka.

Semoga 'mereka' mendapat hala tuju perjuangan sebenar setelah begitu mudah digoncang dengan muslihat politik UMNO dan BN

MAT MISKIN

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ulasan anda akan dipantau,apa sahaja ulasan anda ianya bukan tanggungjawab pemilik blog,terima kasih kerana berani memberikan ulasan.

GILA BOLA!