"Kami ceritakan kepadamu (wahai Muhammad) perihal mereka dengan benar; sesungguhnya mereka itu orang-orang muda yang beriman kepada Tuhan mereka, dan kami tambahi mereka dengan hidayah petunjuk."

"Dan Kami kuatkan hati mereka (dengan kesabaran dan keberanian), semasa mereka bangun (menegaskan tauhid) lalu berkata: "Tuhan kami ialah Tuhan yang mencipta dan mentadbirkan langit dan bumi; kami tidak sekali-kali akan menyembah Tuhan yang lain dari padanya; jika kami menyembah yang lainnya bermakna kami memperkatakan dan mengakui sesuatu yang jauh dari kebenaran."

al kahf,13 & 14


Apabila pemerintah mereka tidak memerintah mengikut Kitabullah, ketahuilah bahawa Allah SWT akan pecah-belahkan mereka dan menjadikan mereka berbalahan sesama mereka.”;- (Riwayat Ibn Majah, Kitab al-Fitan (Hadith 4019), 2/ 1332).

KAMI DENGAR DAN KAMI TAAT

PALESTINE FOREVER

PALESTINE FOREVER

JOM SERTAI FACEBOOK HARAKAHDAILY

JOM SERTAI FACEBOOK HARAKAHDAILY
KLIK TERUS KE FACEBOOK

Khamis, Jun 17, 2010

NAJIB JELMAKAN AGENDA YAHUDI ANTARABANGSA


Kehadiran kapal-kapal dagang yahudi yang berlabuh di port klang adalah salah satu daripada rentetan perkara yang dilakukan oleh pentabiran Najib TuN Razak setelah kerajaan melantik apco worldwide sebagai penasihat . Ini merupakan petanda permulaan penerimaaan terhadap negara haram Israel itu kedalam negara ini secara yang lebih terbuka . Jelas sekali apa yang dilakukan , adalah perubahan pendirian dasar luar terhadap hubungan diplomatik antara Malaysia dan Israel . Mungkin hari ini apa yang dilakukan belum betul –betul menampakkan kesannya , sedangkan serangan-serangan melalui ekonomi itu sebenarnya telah bermula dengan sejak sekian lama cuma sebelum ini ianya dilakukan melalui persaingan pasaran terbuka (open market )didalam perniagaan yang sebenarnya adalah satu cara untuk memonopoli pasaran .


Untuk membolehkan usaha monopoli terhadap ekonomi sesebuah negara itu, Apa yang dilakukan ialah melemahkan ekonomi negara tersebut dan melaksanakan sabotaj-sabotaj ekonomi .Kita sebenar nya dapat melihat dengan jelas bagaimana agenda ini dilaksanakan oleh mereka melalui pemimpin-pemimpin sesebuah negara yang mereka kuasai iaitu dikalangan pemimpin –pemimpin sesebuah negara yang korup dan lemah.

Hari kita melihat bagaimana apa yang dikatakan sobotaj ekonomi itu telah mula dilaksanakan didalam negara ini . Negara ini dibawah kepimpinan Najib Tun Razak telah menyerahkan Blok L dan M kepada Brunei yang dianggarkan bernilai lebih Rm 320 biliion , penyerahan tanah KTMB di Tanjung Pagar , Bukit Timah dan Woodland seluas 271 hektar seperti yang dilaporkan oleh YB salehudin ayub didalam harakah. Tanah milik KTMB tersebut merupakan antara aset strategik terakhir negara direpublik itu sedangkan pembangunan di Iskandar Malaysia dikuasai oleh pelabur –pelabur luar khususnya pelabur –pelabur dari singapura ,Najib akhirnya melengkapkan hajat singapura untuk memiliki setiap inchi tanah di republik tersebut .

Kita semakin kehilangan aset negara seinci demi s inchi sedangkan negara yang sekecil singapura itu semakin menampakkan penguasaanya secara berstrategik . Bukan salah singapura tetapi semuanya gara-gara pucuk- pimpinan negara yang lemah dan korup . Ada agenda besar disebalik apa yang berlaku . Najib sebenarnya hanyalah sebuah buah catur yang digerakkan untuk mencapai matlamat yang besar yang bila- bila masa sahaja boleh dikorbankan . Zionis sebenarnya mempunyai agenda yang cukup besar terhadap umat islam diasia Tenggara khususnya semuanya telah dijelmakan sejak sekian lama tanpa kebanyakan daripada menyedarinya, apabila Singapura keluar dari Malaysia mereka telah memulakan hubungan dengan singapura dengan membantu negara republik tersebut membentuk dan menubuhkan pasukan tenteranya , bagi mereka ( zionis) singapura merupakan fokus strategik mereka diAsia tengara sedang kan kita dengan mudah melepaskan aset kita begitu sahaja tanpa memikirkan kesan dan implikasinya.

Kalau hari ini kita dapat melihat kapal –kapal dagang Israel diperlabuhan –perlabuhan berlabuh tidak mustahil satu hari nanti kita akan melihat kapal-kapal perang Israel pula atau proksi-proksinya . Justeru sebelum mimpi buruk ini menjadi realiti marilah kita bersama-sama satukan tekad untuk bersungguh-sungguh berusaha menjatuhkan kerajaan yang ada bagi memastikan kesejahteraan umat islam dan rakyat di negara ini secara keseluruhannya agar terus berkekalan



 botaman  Dppk parit

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ulasan anda akan dipantau,apa sahaja ulasan anda ianya bukan tanggungjawab pemilik blog,terima kasih kerana berani memberikan ulasan.

GILA BOLA!