"Kami ceritakan kepadamu (wahai Muhammad) perihal mereka dengan benar; sesungguhnya mereka itu orang-orang muda yang beriman kepada Tuhan mereka, dan kami tambahi mereka dengan hidayah petunjuk."

"Dan Kami kuatkan hati mereka (dengan kesabaran dan keberanian), semasa mereka bangun (menegaskan tauhid) lalu berkata: "Tuhan kami ialah Tuhan yang mencipta dan mentadbirkan langit dan bumi; kami tidak sekali-kali akan menyembah Tuhan yang lain dari padanya; jika kami menyembah yang lainnya bermakna kami memperkatakan dan mengakui sesuatu yang jauh dari kebenaran."

al kahf,13 & 14


Apabila pemerintah mereka tidak memerintah mengikut Kitabullah, ketahuilah bahawa Allah SWT akan pecah-belahkan mereka dan menjadikan mereka berbalahan sesama mereka.”;- (Riwayat Ibn Majah, Kitab al-Fitan (Hadith 4019), 2/ 1332).

KAMI DENGAR DAN KAMI TAAT

PALESTINE FOREVER

PALESTINE FOREVER

JOM SERTAI FACEBOOK HARAKAHDAILY

JOM SERTAI FACEBOOK HARAKAHDAILY
KLIK TERUS KE FACEBOOK

Isnin, Ogos 23, 2010

PROVOKASI UMNO BERJAYA

Kecoh 1 Malaysia dibuatnya apabila khatib dari Pulau Pinang dituduh membelakangkan AGONG dan Yang Dipertua dalam khutbah Jumaat.

Disana sini pelbagai lapisan masyarakat yang kononnya sayangkan Islam,membuat laporan polis tanda tidak berpuas hati dengan perkara itu.Tetapi benarkah mereka ini menyayangi AGONG dan Islam?

Kita tidak lupa,siapakah yang menimbulkan isu BANNER Anwar dengan Sultan Johor.Mana mungkin PKR sewenangnya menimbulkan isu GILA dengan memaparkan gambar SULTAN Johor itu.Puak lain yang buat kerja,pimpinan PR pula yang tanggung azab!GILA....punya kerja!!!

Kes di Pulau Pinang ada kemungkinan sama 90%...Semua pasti menjadi apabila melibatkan AGONG dan sensitiviti bangsa.dan yang  menjadi persoalannya,adakah anda terpengaruh dengan media-media pro BN ini???Tanya diri anda sendiri!ianya bermula dari bagaimana anda mengenal muslihat politik tanah air....

MAT MISKIN (DPPK Parit)

1 ulasan:

  1. Asalnya karut tapi dimekup begitu rupa hingga rakyat erapa peratus kah kita dapat sokongan/hilang sokongan bagi setiap isu mengarut yang di ketengahkan oleh UNmO-BN? Ada sape sape buat kajian? UMNO dah tentu buat kajian, sbb tu dia meneruskan berita kat marut tu....

    BalasPadam

ulasan anda akan dipantau,apa sahaja ulasan anda ianya bukan tanggungjawab pemilik blog,terima kasih kerana berani memberikan ulasan.

GILA BOLA!