"Kami ceritakan kepadamu (wahai Muhammad) perihal mereka dengan benar; sesungguhnya mereka itu orang-orang muda yang beriman kepada Tuhan mereka, dan kami tambahi mereka dengan hidayah petunjuk."

"Dan Kami kuatkan hati mereka (dengan kesabaran dan keberanian), semasa mereka bangun (menegaskan tauhid) lalu berkata: "Tuhan kami ialah Tuhan yang mencipta dan mentadbirkan langit dan bumi; kami tidak sekali-kali akan menyembah Tuhan yang lain dari padanya; jika kami menyembah yang lainnya bermakna kami memperkatakan dan mengakui sesuatu yang jauh dari kebenaran."

al kahf,13 & 14


Apabila pemerintah mereka tidak memerintah mengikut Kitabullah, ketahuilah bahawa Allah SWT akan pecah-belahkan mereka dan menjadikan mereka berbalahan sesama mereka.”;- (Riwayat Ibn Majah, Kitab al-Fitan (Hadith 4019), 2/ 1332).

KAMI DENGAR DAN KAMI TAAT

PALESTINE FOREVER

PALESTINE FOREVER

JOM SERTAI FACEBOOK HARAKAHDAILY

JOM SERTAI FACEBOOK HARAKAHDAILY
KLIK TERUS KE FACEBOOK

Isnin, Mac 08, 2010

Berita Perak Kite - Tunggu kehadiran penjahanam Negara Ahad nih

                                     gambar ini tiada kene-mengena ngan tajuk....sorry le....

 

Seperti biasa aku nak gelak dulu... kahkahkahkahkahkahkahkah korang pun gelaklah dulu sebelum baca... kahkahkah


Utusan Meloya.. (uwwwwweeeeerk!!!)

Giliran Perak anjur Pogram Juara Rakyat

SELEPAS Selangor dan Kedah, kini giliran Perak pula menganjurkan Program Juara Rakyat. Ia akan diadakan di Slim River iaitu antara kawasan yang agak pedalaman di Perak bermula hari ini hingga Ahad.

Seperti di dua negeri terdahulu, pelbagai aktiviti membabitkan masyarakat setempat diatur sepanjang program tiga hari itu.

Antaranya ialah mengadakan forum perdana, sukan air, pertandingan rebana, pertandingan mewarna kanak-kanak serta tidak ketinggalan terdapat pameran serta gerai-gerai jualan.

Kemuncak sambutan apabila Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin dijadual berucap pada majlis perasmian, 6 Mac.

Hah apamacam geng-geng Perak tak nak joint ke? kahkahkah Umno Jahanam nak perabih lagi duit Kerajaan nak buat pogram Umno Jahanam Rakyat pulak Ahad nih... Ape depa ingat Duit Kerajaan Duit BAPAK depa? Atau duit kerajaan duit BAPAK kite semua...? Suka suki je depa nih... Tak boleh di ajar..! 

Depa ingat depa buat pogram tu nanti, orang-orang Perak nak turun? Silap-silap makin banyak bas depa bawak... ialah nak bawak Berok-berok jalanan datang.. Wat meriah majlis nanti.. Taknaklah kat TV tunjuk takda orang...  Eleh sume lam poket lah oi! 

Budak-budak sekolah nanti pun kene pakse pergi... kahkahkah Kes budak sekolah mati di kem 1Malaysia pun tak cukup tanah menjawab nih nak buat pogram 1UMNO pulak... kahkahkah

Sambung Utusan Meloya.. (uwwwwweeeeerk!!!) lagi

Ditanya mengapa Slim River menjadi pilihan, kata Saarani yang juga Pengerusi Jawatankuasa Penerangan, Pembangunan Luar Bandar, Pembasmian Kemiskinan, Perladangan dan Kebajikan negeri: ''Kita memilih Slim River atas faktor kawasan ini perlu dimeriahkan kerana banyak acara selalunya diadakan di Ipoh."

Dijangka sebanyak 10,000 orang akan hadir memeriahkan program peringkat negeri yang sarat dengan penjelasan dan informasi itu

 
Kahakahkah 10,000 datang? kahkahkah... Tapi kalau cara kira Umno nih... aku leh agak bape orang yang dimaksudkan dengan 10,000 tu.. Korang agak-agak bape?

Tunggulah korang kat Perak yop.. Zambri pernah kene halau kat Manjung.. nih sapela pulak orang Slim nak halau.. Silap-silap Najib kene halau.. kahkahkah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ulasan anda akan dipantau,apa sahaja ulasan anda ianya bukan tanggungjawab pemilik blog,terima kasih kerana berani memberikan ulasan.

GILA BOLA!