"Kami ceritakan kepadamu (wahai Muhammad) perihal mereka dengan benar; sesungguhnya mereka itu orang-orang muda yang beriman kepada Tuhan mereka, dan kami tambahi mereka dengan hidayah petunjuk."

"Dan Kami kuatkan hati mereka (dengan kesabaran dan keberanian), semasa mereka bangun (menegaskan tauhid) lalu berkata: "Tuhan kami ialah Tuhan yang mencipta dan mentadbirkan langit dan bumi; kami tidak sekali-kali akan menyembah Tuhan yang lain dari padanya; jika kami menyembah yang lainnya bermakna kami memperkatakan dan mengakui sesuatu yang jauh dari kebenaran."

al kahf,13 & 14


Apabila pemerintah mereka tidak memerintah mengikut Kitabullah, ketahuilah bahawa Allah SWT akan pecah-belahkan mereka dan menjadikan mereka berbalahan sesama mereka.”;- (Riwayat Ibn Majah, Kitab al-Fitan (Hadith 4019), 2/ 1332).

KAMI DENGAR DAN KAMI TAAT

PALESTINE FOREVER

PALESTINE FOREVER

JOM SERTAI FACEBOOK HARAKAHDAILY

JOM SERTAI FACEBOOK HARAKAHDAILY
KLIK TERUS KE FACEBOOK

Isnin, Mac 15, 2010

Sambungan N3 Ahli Umno Murtad yang di iktiraf...

Ini merupakan gambar bukti bahawa ayah Pin merupakan ahli Umno.. Tapi! ini bukannya isu pokok sekarang nih... Sijil yang aku letakan dalam blog sebelum ini adalah bukti bahawa pengiktirafan kerajaan Malaysia terhadap isu murtad.. Pada aku Ayah Pin memang bukan Islam lagi... Tapi kenapa perlunya Kerajaan memberikan pengiktirafan terhadap si Murtad ini? Sepatutnya Kerajaan membantu untuk menjalan kan hukum Allah terhadap Ayah Pin bukan mengiktirafnya...

Itu yang menjadi persoalan aku sekarang nih... Kenapa perlunya pengiktirafan? Adakah ini disebabkan konspirasi mereka...? Kita tahu bahawa AyahPin dan Rasul Melayu itu ahli Umno maka mereka dapat satu keistimewaan? Mereka keluar Islam itu hak mereka tapi kita sebagai kerajaan perlu jalankan tanggung jawab kita..

Cuba korang bayangkan tetiba DSAI menyatakan untuk keluar Islam adakah korang rasa Kerajaan Umno akan mengiktiraf? Sumpah aku katakan tak...! Kompem mereka akan berdemo kepada Agung untuk menjalankan hukum bunuh pada Anwar.. Tapi bila kene dekat Parti Umno semua boleh jalan... sebab ape? Sebab mereka Umno..

Selebihnya aku harap korang tambah lah... Sebab korang kan memang terror bab nasik tambah nih... kahkahkah... Aku kecewa sebab yang mereka iktiraft u orang Melayu, yang mengiktiraf juga orang melayu Islam.. Kalau depa jalankan hukum Allah pada si Melayu Murtad nih aku jamin kurang orang yang berani nak keluar agama nanti...

-era pasca-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ulasan anda akan dipantau,apa sahaja ulasan anda ianya bukan tanggungjawab pemilik blog,terima kasih kerana berani memberikan ulasan.

GILA BOLA!