"Kami ceritakan kepadamu (wahai Muhammad) perihal mereka dengan benar; sesungguhnya mereka itu orang-orang muda yang beriman kepada Tuhan mereka, dan kami tambahi mereka dengan hidayah petunjuk."

"Dan Kami kuatkan hati mereka (dengan kesabaran dan keberanian), semasa mereka bangun (menegaskan tauhid) lalu berkata: "Tuhan kami ialah Tuhan yang mencipta dan mentadbirkan langit dan bumi; kami tidak sekali-kali akan menyembah Tuhan yang lain dari padanya; jika kami menyembah yang lainnya bermakna kami memperkatakan dan mengakui sesuatu yang jauh dari kebenaran."

al kahf,13 & 14


Apabila pemerintah mereka tidak memerintah mengikut Kitabullah, ketahuilah bahawa Allah SWT akan pecah-belahkan mereka dan menjadikan mereka berbalahan sesama mereka.”;- (Riwayat Ibn Majah, Kitab al-Fitan (Hadith 4019), 2/ 1332).

KAMI DENGAR DAN KAMI TAAT

PALESTINE FOREVER

PALESTINE FOREVER

JOM SERTAI FACEBOOK HARAKAHDAILY

JOM SERTAI FACEBOOK HARAKAHDAILY
KLIK TERUS KE FACEBOOK

Rabu, Disember 16, 2009

CERAMAH ABANG MAT DITUKARKAN KE SATU TEMPAT YANG 'MISTERI'


UNTUK MAKLUMAN SEMUA PENYOKONG DAN AKAN MENYOKONG PAKATAN RAKYAT,CERAMAH YANG PADA MULANYA DIRANCANGKAN DIADAKAN DI BLANJA KIRI,TERPAKSA DITUKARKAN KE TEMPAT LAIN YANG PENUH MISTERI,KEMUNGKINAN BESAR MASIH DI MALAYSIA LAGI.INI BERIKUTAN TERDAPATNYA BANTAHAN (KONONNYA) DARI PIHAK 'TERTENTU'.POSTER YANG TELAH DITAMPAL DIMERATA-RATA TEMPAT ITU MASIH RELEVAN BERIKUTAN ABANG MAT MASIH LAGI KOMMITED DAN BEST SELALU UNTUK HADIR.

TERNYATA PIHAK 'YANG BERKENAAN' TELAH MENIMBULKAN 'RIBUT DALAM CAWAN'.PERMIT POLIS TELAH PUN DITERIMA TAPI ENTAHLAH....ZAIM DAH MENGGIGIL KE ???


DPPK PARIT

3 ulasan:

  1. Tahniah kerana telah menjemput King Lawak PAS atau si Badut yang dah tak laku tu. PAS PARIT memang ketinggalan zaman dan akan sentiasa ketinggalan zaman. Kalau tak pun, jemputlah org lain. Pemuda UMNO PARIT sikitpun tak gentar, malah nak tergelak rasenya teman...kah....kah.....kah.. Agaknya si ISMI yg dah tumbang dua kali dan tak serik2 lagi tu kot yg. suruh. He...He....He.

    BalasPadam
  2. sama sama.umno ke pemudi umno ke,parti perasuah kuat disebabkan mengagungkan yang haram,apa yg nk korang banggakan????banggakan diri sendiri terpalit tahi???

    BalasPadam
  3. Kita biasa dengar kisah hendak menjadikan Selangor sebagai pusat ternak Babi Moden, ini dicadangkan oleh MB Pkr Khalid Ibrahim di Selangor.
    Kita biasa dengar cerita Exco bergambar bogel, ini berlaku di Selangor. Dan Exco bogel itu kini menjadi Ikon Remaja Pas di Selangor.
    Kita biasa dengar kelab malam, rumah urut, pusat karaoke. Pusat-pusat maksiat ini bertambah bagai cendawan tumbuh lepas hujan di Selangor.
    Kita biasa dengar Beer Halal. Ini berlaku di Selangor bila Exconya kata beer itu halal dan boleh diminum oleh umat Islam. Dalam Exco kanan Pas dihadapkan ke Lembaga Disiplin Parti gara-gara mengkritik beer halal itu.
    Kita biasa dengar Fun Fair. Fun fair tumbuh bagai cendawan di Selangor. Malah ada Majlis Perbandaran yang dipanggil pengadap gara-gara tidak meluluskan lesen fun fair di Selangor.
    Kita biasa dengar Haji Rasuah. Ini berlaku diKelantan. MB nya Nik Aziz telah diberikan hadiah Haji bila dia meluluskan kontrak memasang billboard kepada sebuah syarikat di Kelantan.
    Kita biasa dengar cerita liwat yang dilakukan oleh seorang pemimpin politik. Dia bukan liwat sekali, malah banyak kali. Kes terbaru melibatkan bekas membancuh kopinya.
    Ini semua adalah cerita polisi 2 tahun PR memerintah beberapa buah negeri. 2 tahun ini pelbagai jenayah yang dilakukan kepimpinan mereka.
    Mereka nak rakyat melupakan kisah babi, kisah bogel, kisah rumah urut, kisah beer halal, kisah fun fair, kisah haji rasuah, kisah liwat.
    Kisah maksiat, kisah seks, kisah rasuah sudah jadi sebati dalam kehidupan kepimpinan PR. Mereka mahu mengajak anak berjalan betul, tapi mereka berjalan sengget.
    Kepimpinan melalui teladan, buat apa yang aku suruh, jangan buat apa yang aku buat.
    Rakyat tak mudah lupa. Rakyat tahu pemimpin PR merupakan musang yang berbulu ayam. PKR, DAP, PAS sedang bersandiwara wayang cina.

    BalasPadam

ulasan anda akan dipantau,apa sahaja ulasan anda ianya bukan tanggungjawab pemilik blog,terima kasih kerana berani memberikan ulasan.

GILA BOLA!