"Kami ceritakan kepadamu (wahai Muhammad) perihal mereka dengan benar; sesungguhnya mereka itu orang-orang muda yang beriman kepada Tuhan mereka, dan kami tambahi mereka dengan hidayah petunjuk."

"Dan Kami kuatkan hati mereka (dengan kesabaran dan keberanian), semasa mereka bangun (menegaskan tauhid) lalu berkata: "Tuhan kami ialah Tuhan yang mencipta dan mentadbirkan langit dan bumi; kami tidak sekali-kali akan menyembah Tuhan yang lain dari padanya; jika kami menyembah yang lainnya bermakna kami memperkatakan dan mengakui sesuatu yang jauh dari kebenaran."

al kahf,13 & 14


Apabila pemerintah mereka tidak memerintah mengikut Kitabullah, ketahuilah bahawa Allah SWT akan pecah-belahkan mereka dan menjadikan mereka berbalahan sesama mereka.”;- (Riwayat Ibn Majah, Kitab al-Fitan (Hadith 4019), 2/ 1332).

KAMI DENGAR DAN KAMI TAAT

PALESTINE FOREVER

PALESTINE FOREVER

JOM SERTAI FACEBOOK HARAKAHDAILY

JOM SERTAI FACEBOOK HARAKAHDAILY
KLIK TERUS KE FACEBOOK

Isnin, Februari 08, 2010

UMNO sedang menzahirkan Zuriat DAJJAL


ini le gambar dari blog pro dajjal(gambar atas)


INILAH HASIL DIDIK 50 TAHUN PERJUANGAN BANGSA MELAYU


بسم الله الرحمن الرحيم






PAS Kelantan membuat laporan polis terhadap sebuah blog yang menggambarkan Menteri Besar Kelantan Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat sedang “diliwat” Ketua Umum Pakatan Rakyat Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Blog tersebut, jeffrydamien09.blogspot.com selain mempamerkan beberapa imej lucah menggunakan kaedah tindan-tindih gambar, turut memuatkan artikel memburukkan dua tokoh itu.

Bahan itu dimuatkan dalam artikel bertajuk “Pak Ajis dah kecut!!: Perpaduan dah jahanam.. Al Jubori pun nak jahanam.. Nak bincang ape lagi?”

Laporan polis dibuat di Ibu Pejabat Polis Kota Baru, Pengkalan Chepa oleh Mejar (B) Mohamad Ibrahim selaku Setiausaha Keselamatan PAS Kelantan hari ini.


Hadir sama Penasihat Undang-undang PAS Kelantan, Hisham Fauzi, exco Pemuda PAS negeri, Mohammad Abdul Rashid Yah dan 30 penyokong PAS.

Beliau ketika ditemui berkata perbuatan tidak bertanggungjawab itu bersifat provokatif boleh menyebabkan ketidakstabilan politik dalam negara.

“Kami membuat laporan ini memohon kepada pihak polis menyiasat dan mengambil tindakan yang sewajarnya ke atas blogger berkenaan kerana telah bertindak di luar batasan seorang blogger.

“Kami juga memohon satu siasatan segera dibuka mengikut akta multimedia, akta fitnah dan Kanun Keseksaan yang mempunyai peruntukan jelas mengenai perbuatan-perbuatan fitnah sebegini,” kata beliau.

“Bukan satu sahaja tapi banyak grafik lain terdapat dalam blog tersebut.

“Saya kira ini adalah satu perbuatan melampau jika tidak dibendung ia boleh menyebabkan ketegangan di kalangan penyokong PAS dan Umno di negeri Kelantan,” katanya.

Sehubungan itu katanya, selain memburuk-burukkan imej Nik Aziz dan Anwar ia juga menyentuh perbicaraan terhadap Anwar dalam kes liwatnya yang sedang berlangsung sekarang.

“Kami juga merasakan ini satu tindakan subjudis menyentuh perbicaraan yang sedang berlangsung.

“Semua kami yang berada di sini hari ini berharap tindakan segera pihak polis berhubung perkara ini dapat diambil memandangkan kes ini telah dapat dilihat dengan jelas,” jelasnya.

Sementara itu dalam satu perkembangan lain Pemuda PAS negeri diketuai Ketuanya Abdul Latif Abdul Rahman membuat aduan kepada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) terhadap Pengerusi Badan perhubungan Umno Kelantan Datuk Seri Mustapa Mohamed berkaitan pemberian wang ihsan.

Aduan tersebut dibuat Mohammad Abdul Rashid selepas merujuk kenyataan Mustapa pada majlis perjumpaan khas dengan Umno Pasir Puteh yang menyebut akan menemui Perdana Menteri untuk berbincang dan mencadangkan projek-projek yang akan dilaksanakan di bawah pemberian wang ihsan.

Ekoran itu beliau percaya bahawa Umno dan Barisan Nasional (BN) telah bertindak di luar bidang kuasa mereka dalam pengagihan wang tersebut.

“Sekurang-kurangnya mereka (Umno-BN) terlebih dahulu rujuk kepada kerajaan negeri kerana walau apapun bentuk projek akan dilaksanakan di negeri ini perlu mendapat persetujuan kerajaan negeri dulu.

“Tapi malang, sebaliknya berlaku. Ini menunjukkan telah nampak unsur-unsur penyelewengan dalam hal ini.

“Oleh yang demikian saya memohon pihak SPRM mengadakan siasatan sebagaimana peruntukan di bawah Seksyen 29 Akta Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia 2009 dalam kadar segera,” katanya.

- bloglistpolitik -

sesiapa yang bijak melakukan hack blog,dialu-alukan ke blog pro UMNo,sebab dah ramai kene...hehehheheh..-DPPK Parit

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ulasan anda akan dipantau,apa sahaja ulasan anda ianya bukan tanggungjawab pemilik blog,terima kasih kerana berani memberikan ulasan.

GILA BOLA!