"Kami ceritakan kepadamu (wahai Muhammad) perihal mereka dengan benar; sesungguhnya mereka itu orang-orang muda yang beriman kepada Tuhan mereka, dan kami tambahi mereka dengan hidayah petunjuk."

"Dan Kami kuatkan hati mereka (dengan kesabaran dan keberanian), semasa mereka bangun (menegaskan tauhid) lalu berkata: "Tuhan kami ialah Tuhan yang mencipta dan mentadbirkan langit dan bumi; kami tidak sekali-kali akan menyembah Tuhan yang lain dari padanya; jika kami menyembah yang lainnya bermakna kami memperkatakan dan mengakui sesuatu yang jauh dari kebenaran."

al kahf,13 & 14


Apabila pemerintah mereka tidak memerintah mengikut Kitabullah, ketahuilah bahawa Allah SWT akan pecah-belahkan mereka dan menjadikan mereka berbalahan sesama mereka.”;- (Riwayat Ibn Majah, Kitab al-Fitan (Hadith 4019), 2/ 1332).

KAMI DENGAR DAN KAMI TAAT

PALESTINE FOREVER

PALESTINE FOREVER

JOM SERTAI FACEBOOK HARAKAHDAILY

JOM SERTAI FACEBOOK HARAKAHDAILY
KLIK TERUS KE FACEBOOK

Jumaat, Oktober 30, 2009

PANGLIMA PERANG SIBER YANG BENGONG@ BODOH BENDUL


berikut adalah pandangan blogger sampah @ najis




Edisi Lawak : 10 Hikmah Bersolat Depan Pejabat DAP Perak Yang Mesti Anda Baca !




Ada beberapa sebab kenapa puak Pas sembahyang hajat di depan pejabat DAP

1. Kalau buat dalam masjid orang tak nampak...tak leh masuk paper...Tambah pulak kalau tengah sembahyang orang tangkap gambar. Silap-silap boleh "possing" maut punya..

2. Nak tunjuk kepada orang yang Pas ni Islam, boleh sembahyang untuk membantu si kafir memerintah.

3. Nak tunjukkan bahawa mereka berjaya mendakwah Nga and ngeh bersaudara sehingga boleh sembahyang di depan pejabat Nga and Ngeh (DAP).

4. Supaya Nik Aziz syok sebab mereka sembahyang hajat untuk kemusnahan UMNO (maklumlah Nik Aziz memang tak suka dengan UMNO sampai Timbalan Presiden Pas yang kononnya baik dengan umno pun digelar sampah)

5. Tok iman nak balas jasa DAP yang bagi kawasan balak ke?

6. Mereka takbur, sebab sejak hari itu dah buat sembahyang hajat minta Allah musnahkan BN dan UMNO tetapi alhamdulillah Allah bersama dengan pihak yang benar (UMNO semakin pulih). Jadi puak-puak Pas ni nak marah kan Allah takut syirik jadi UMNO lah dikambing hitamkan dan dimaki.

7. Mengambil iktibar sempena pemerintahan Tok Guru di Kelantan yang tidak mampu membina masjid di Kelantan. Jadi sembahyang di jalanan, mengiktiraf jasa Tok Guru yang tak mampu membina masjid di Kelantan.

8. Pas selalu kata politik tidak dapat dipisahkan dari agama. Sekarang betullah agama (sembahayang) pun dipolitikkan. Ikhlas ke sembahayang itu? Apa doa hajat itu? (doa untuk kemusnahan saudara seagama ke? dan membantu rakan tidak seagama?)

9. Sekadar gimik nak tunjuk alim. Dengar citer arah kiblat pun salah.

10. Sembahyang bukan kerana Allah tapi kerana publisiti.... Kalau kerana publisiti elok je buat di belakang pejabat DAP. Tempat sivakumar sembahayang. Tak jauh pun dari pejabat DAP itu. Dalam 500 meter je. Kalau buat di situ sesuai sangatlah PAS FOR ALL......

APA YANG ANDA BACA DIATAS ADALAH DATANG DARI BLOG SAMPAH SARAP KELUARAN UMNO@BN.
Jelaslah selama UMNO memerintah Islam masih gagal sampai kedalam sanubari ummat itu sendiri.Solat hajat pun masih nak pertikai ikhlas ke tidak!Malang dan memang kebanyakkan blog sampah ni berada dekat dengan hati penyokong mereka.Maka semakin jahil dan bodoh lah bangsa itu.UMNO masih tak tahu solat boleh dilakukan dimana-mana tempat yang jauh dari najis!Itulah hasil anak didik UMNO yang kononnya menyebarkan Islam di Malaya ni!!!lagi satu bila masa UMNO dan PAS ni bersaudara,PAS tidak boleh bersaudara dengan UMNO yang dasar perjuangannya ialah BANGSA...maknanya BANGSA itulah TUHAN UMNO....mudah bukan?

3 ulasan:

  1. Saya berharap yang menulis ini orang Islam. Kita orang Islam sewajarnya berfikir macam orang Islam, Bercakap macam orang Islam dan bertindak juga mesti macam orang Islam. Apa lagi yang terdaya oleh PAS untuk melawan orang menggunakan kuasa , tidak beretika dan kebinatangan ini selain dari memohon kepada Allah. Lagi pun nak tanya le sejak bila UMNO sayang sangat pada bangsa dan agama ni? Yang membuat orang lain memperlekeh bangsa Melayu dan Islam ni bukan ke kerja UMNO yang terlaknat. Weh, manusia boleh tipu le Allah tak boleh tipu. Apa nak jawab di hadapan kadhi Rabul Jalil nanti? Tak ingat mati ke?????????

    BalasPadam
  2. aku dan keluarga adalah penyokong dan pengundi pas sejak dulu. Tapi sekarang ni sejak pas ni ta kenal bangsa dan agamanya aku dah mula benci. Aku sekarang ni benci sangat dengan pas sejak dia berkawan dengan DAP yang anti islam. Sekarang ni aku bertambah meluat apabila pas kata allah ada 1+3. Aku dengar dah ramai kawan-kawan aku dan ahli-ahli pas yang sama pendirian dengan aku. Sorry ye, kali ni undi aku dan keluarga, aku HARAMKAN untuk pas.

    BalasPadam
    Balasan
    1. kau penipu! kau bukan pengundi & penyokong Pas pun... kau si munafik orang kuat Umno...

      Padam

ulasan anda akan dipantau,apa sahaja ulasan anda ianya bukan tanggungjawab pemilik blog,terima kasih kerana berani memberikan ulasan.

GILA BOLA!