"Kami ceritakan kepadamu (wahai Muhammad) perihal mereka dengan benar; sesungguhnya mereka itu orang-orang muda yang beriman kepada Tuhan mereka, dan kami tambahi mereka dengan hidayah petunjuk."

"Dan Kami kuatkan hati mereka (dengan kesabaran dan keberanian), semasa mereka bangun (menegaskan tauhid) lalu berkata: "Tuhan kami ialah Tuhan yang mencipta dan mentadbirkan langit dan bumi; kami tidak sekali-kali akan menyembah Tuhan yang lain dari padanya; jika kami menyembah yang lainnya bermakna kami memperkatakan dan mengakui sesuatu yang jauh dari kebenaran."

al kahf,13 & 14


Apabila pemerintah mereka tidak memerintah mengikut Kitabullah, ketahuilah bahawa Allah SWT akan pecah-belahkan mereka dan menjadikan mereka berbalahan sesama mereka.”;- (Riwayat Ibn Majah, Kitab al-Fitan (Hadith 4019), 2/ 1332).

KAMI DENGAR DAN KAMI TAAT

PALESTINE FOREVER

PALESTINE FOREVER

JOM SERTAI FACEBOOK HARAKAHDAILY

JOM SERTAI FACEBOOK HARAKAHDAILY
KLIK TERUS KE FACEBOOK

Jumaat, Oktober 09, 2009

PROVOKASI MELABELKAN ISLAM SEBAGAI PENGGANAS AGENDA YAHUDI SEDUNIA!!!!!






Mereka selalu melabelkan Islam dengan keganasan,tetapi sebenarnya mereka itulah pelopor kepada keganasan.....persoalannya adakah sikap yahudi ini telah benar-benar menular masuk ke dalam jiwa pemimpin dan penyokong UMNO dengan menterjemahkan aksi ganas mereka membelasah petugas-petugas PAS di BAGAN PINANG....Ataupun yang sebenarnya yahudi dan UMNO itu adalah satu,sama ada dari segi dasar dan fikrah kerana umum tahu nasionalisme(kebangsaan)suatu ideologi ciptaan yahudi....

2 ulasan:

  1. Bismillahhirrahmanirrahhim...
    Assalammualaikum.."(^_^)"..kepada saudara yg membuat blog dan para pembaca.. Kamu tahu ke apa yang kamu war2kan didalam blog kamu ini??, kamu brsumberkan sahih??, kamu membantu kearah kebaikan atau keburukan??, tentang siapakah yang kamu ceritakan??, bukankah mereka semua saudara2 kamu??.. Jangan mewar-warkan sesuatu yang berlandaskan teori tapi tidak ada bukti, kalaulah apa yang kamu war-warkan itu tidak betul...mm..itu dinamakan fitnah.. Saya tahu kamu tahu hukum bagi pelaku kalau membuat finahkan.. Kamu lupa atau buat2 lupa yang kiri kanan mu ada malaikat yang sentiasa ada dan melihat dan mancatat amalan mu dan Allah 'Azza wa jalla itu Maha Melihat??.. Saya bukan orang politik, saya tidak menyokong mana2 parti.. Saya hanya menyokong umat2 Islam, kerana politik umat2 Islam brpecah.. Saya malu dengan sikap umat2 Islam yang terlalu fanatik dengan politik.. Politik alat mainan yahudi, senang berpecah belah!!!!! Ikutlah dan kembalilah kepada Al-Quran dan sunnah Nabi Muhammad s.a.w.., InsyaAllah selamat.. Doakanlah saudara2 kita yang sedang lena dengan dunia agar kembali kepada agama Islam yang sebenar (bukankah itu lebih baik), berdoa itu senjata umat2 Islam.. Jadilah umat2 Islam yang sebenar tapi bukan brtopengkan Islam semata2.. Saya minta maaf banyak2 kepada saudara dan para pembaca mengenai ulasan saya.. Saya lebih suka memandang kebaikan daripada keburukan, kenapa perlu brsikap buruk sesama saudara...kenapa???...kenapa???...kenapa???.. Kita dah ada contoh terbaik iaitu Nabi Muhammad s.a.w, kenapa kita tidak ikut sahaja sifat Nabi Muhammad s.a.w???.. Peluang didepan mata saudara2ku, Palestin belum bebas lagi.., Masjid Al-Aqsa dah hampir hendak diruntuhkan.., umat2 Islam diluar sana masih menderita lagi.. Kita?????...politik!!...politik!!...politik!!.. Islam sahaja penyelamat mu.."(^_^)".. Saya minta maaf lagi kepada semua.., saya cuma ingin menyuarakan pendapat.. Saya adalah seorang pelajar, kami dah letih..penat..risau..rasa sedih.., remaja pun ramai yang menyimpang.. Bantulah kami wahai saudara2ku.. Lihat klip ini pada minit 3.32..insaflah..sedarlah..bangkitlah..majulah.. Wahai para mujahid maralah kehadapan. kami menunggu panji2 Islam.. InsyaAllah.."(^_^)"..
    Assalammualaikum.."(^_^)"...

    BalasPadam
  2. http://www.youtube.com/watch?v=Q3449WiITBg

    BalasPadam

ulasan anda akan dipantau,apa sahaja ulasan anda ianya bukan tanggungjawab pemilik blog,terima kasih kerana berani memberikan ulasan.

GILA BOLA!