"Kami ceritakan kepadamu (wahai Muhammad) perihal mereka dengan benar; sesungguhnya mereka itu orang-orang muda yang beriman kepada Tuhan mereka, dan kami tambahi mereka dengan hidayah petunjuk."

"Dan Kami kuatkan hati mereka (dengan kesabaran dan keberanian), semasa mereka bangun (menegaskan tauhid) lalu berkata: "Tuhan kami ialah Tuhan yang mencipta dan mentadbirkan langit dan bumi; kami tidak sekali-kali akan menyembah Tuhan yang lain dari padanya; jika kami menyembah yang lainnya bermakna kami memperkatakan dan mengakui sesuatu yang jauh dari kebenaran."

al kahf,13 & 14


Apabila pemerintah mereka tidak memerintah mengikut Kitabullah, ketahuilah bahawa Allah SWT akan pecah-belahkan mereka dan menjadikan mereka berbalahan sesama mereka.”;- (Riwayat Ibn Majah, Kitab al-Fitan (Hadith 4019), 2/ 1332).

KAMI DENGAR DAN KAMI TAAT

PALESTINE FOREVER

PALESTINE FOREVER

JOM SERTAI FACEBOOK HARAKAHDAILY

JOM SERTAI FACEBOOK HARAKAHDAILY
KLIK TERUS KE FACEBOOK

Selasa, November 03, 2009

SAYA TIDAK TERLIBAT -ZAIM ABU HASSAN


Dalam sinar hari ini Dato ‘ Zaim Abu Hassan telah menyatakan beliau tidak terlibat didalam pertukaran seorang pegawai kementerian belia dan sukan tetapi mengatakan ianya bermotifkan serangan peribadi terhadap beliau dengan alasan beliau tidak punyai kuasa untuk bertindak keatas mana –mana penjawat awam .Semuanya terpulang kepada jabatan dan agensi tertentu dalam memebuat penilaian prestasi .Beliau berkeras tidak terlibat dalam perkara tersebut.
Bagi kebanyakkan masyarakat parit /bota siapa tak kenal!! dengan zaim dan apa yang dia telah buat kepada sesiapa yang dilhat cenderung kepada pembangkang dan kepada political rival beliau walaupun sesame parti sesame orang umno. Berapa banyak dari golongan pendidik telah ditukar kan ke hujung tanjung…semuanye bermotifkan politik ..kalau tak percaya tanyaler kepada orang umno sendiri.zaim ni sebenarnye jadi tangan-tangan ghaib..kat PPD daerah berapa banyak orang kuat umno dilantik duduk kat situ ..kerja untuk memantau guru-guru ...kalau namapak kaler lain tukor jauh –jauh..takpayoh ‘beria nak nafi ler dato’ memang koje mike…
Yang teruk lagi dia ni ..bukan sahaja memilih yang cenderung pembangkangt malah sesame parti pun dia kasi bungkus…Dato nasa –hari tu dari parlimen .Di tendang ke state ..maka..hilanglah jawatan pengerusi felcra..kepada dato tajudin (pasir Salak ) itu sebab Dato Nasa terpasksa berlakun melompat parti –untuk tarik perhatian ..maklumler semua sumber telah disekat oleh Dato zaim..(tujuan supaya polical Rival dalam parti tak boleh nak gugat jawatan ketua bahagian ) dia ,zaim nak pegang jawatan ketua bahagian sampai kemati.,,yang lebih teruk tu Ust Nizar Zakaria tu yang mengantikan Dato nasa merupakkan proksi dato Zaim … semua orangn umno tau pasal tu ..mungkin dah sampai masa ust nizar patut gerak sendiri ..Dato ‘zaim dah terlalu lama sokongan pun dah kurang ..kurang –kurang pun Ust punyai masa depan yang lebih baik dalam umno di diterima ramai terutama generasi baru dalam umno …lagipun Imej politik
dan pendekatan politik lapuk dato’ zaim tu dah tak boleh di terima masyarakat….
Kepada Dato zaim ,,,,renti ler membohong orang parit semua tau ….

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ulasan anda akan dipantau,apa sahaja ulasan anda ianya bukan tanggungjawab pemilik blog,terima kasih kerana berani memberikan ulasan.

Catat Ulasan

GILA BOLA!